.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي انجمن خبرنگاران قائمشهر

اعضای هیات موسس انجمن خبرنگاران قائم شهرانتخاب شدند

ساری – با حضور رییس اداره تبلیغات و مطبوعات و رییس خانه مطبوعات استان مازندران و خبرنگاران شهرستان قائمشهر ، پس از رای گیری اعضای هیات موسس انجمن خبرنگاران این شهرستان شناخته شدند.

به گزارش شمال نیوز، در این مراسم که روز شنبه برگزار شد ، رییس خانه مطبوعات استان مازندران گفت: تفکر تشکیل انجمن خبرنگاران قائمشهر از مسائل ظریف و بسیار حایز اهمیت برای این قشر به شمار می رود .

" رستم دهقان" ادامه داد: تشکیل انجمن خبرنگاران شهرستان قائم شهر را در جهت تقویت خانه مطبوعات استان مازندران می دانیم و تشکیل این مجموعه منافاتی با کار مجموعه استانی ندارد.

وی از خبرنگاران بعنوان اقشاری زحمتکش که در خط مقدم عرصه خبر قرار دارند یاد و تصریح کرد: بیمه ، مسکن ، حقوق و امنیت شغلی از دغدغه های فعالان این عرصه است.

رییس خانه مطبوعات استان مازندران به وجود 570 فعال رسانه ای در این استان اشاره و تصریح کرد: از این تعداد 365 نفر فعالند که نیمی از آنان تحت پوشش بیمه هنرمندان هستند.

به گفته وی 110 روزنامه ، هفته نامه و خبرگزاری در استان مازندران فعالیت می کنند که از این تعاد 78 مورد استانی هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر در ادامه گفت: این شهرستان از نظر فعالیت های فرهنگی و هنری در جایگاه خوب استانی قرار دارد.

"محمدرضا اسکندری" ادامه داد: نبود تشکل خبرنگاران یکی از مشکلات و آسیبهای این صنف به شمار می رود .

وی از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر بمنظور تامین امکانات و فضا برای فعالیت انجمن خبرنگاران این شهرستان خبر داد و گفت: جایگاه خبرنگاران با تشکیل صنف می تواند قوت بگیرد.

رای گیری انتخاب اعضای هیات موسس انجمن خبرنگاران قائمشهر با حضور هفده نفر از فعالان این عرصه برگزار شد.

"جمشید گرائیلی "خبرنگار صدا و سیما و کیهان، "فاطمه قنبری" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، "محسن دیلمی" سرپرست و خبرنگار روزنامه رسالت، " "ایرج مشهدبان" سرپرست هفته نامه نگاه مردم و "سید رضا هاشمی" عکاس و خبرنگار بعنوان اعضای هیات موسس این انجمن انتخاب شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.